A webshopunkban leadott sikeres megrendelésről egy megerősítő e-mailt küldünk.
Amint megkaptuk a visszaigazolást a rendeléséről illetve bankkártyás fizetés esetén a visszaigazolást arról, hogy kifizette a termékeket, összeállítjuk a csomagot.
Ha kész van a csomag, arról szintén küldünk egy értesítő e-mailt, amelyben jelezzük, hogy a csomagját összeállítottuk, és a következő munkanapon kerül kézbesítésre.
Házhoz szállítás díjszabása (GLS futárszolgálattal)
Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-3 hét
Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fentebb megjelölt időszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor a futárnak azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futárcég felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.